Книга Майкла Джонсона для сміливих і креативних

Видавництво ArtHuss випустило книгу з незвично довгою, але абсолютно інформативною назвою: «А тепер спробуйте щось дивніше: як вижити в креативному бізнесі і лишатися невичерпним джерелом ідей». Що заважає нашому мозку продукувати оригінальні рішення? Перш за все недостатня саморганізованість і намагання зробити відразу кілька дрібних незначних завдань. Ці проблеми можна розв'язати. Якщо почнете прислухатися до порад автора – розвинете швидкість креативного мислення та уяву, навчитесь опиратися творчій кризі і видавати класні ідеї як з рогу достатку.

Публікуємо уривок з книги.

Як розвинути креативність? Більше практики
В американського письменника й науковця Лайнуса Полінга є відомий вислів: «Найкращий спосіб знайти багато гарних ідей – це знайти багато гарних ідей і відсіяти погані». Він мав рацію. Годі дивитися на білий аркуш в очікуванні моменту осяяння, щоб вигукнути «Еврика»! Починайте накидати ескіз. Почепіть нотатки на стіну. Створіть щось. Поділіться з іншими. Дивовижно, але саме лише обговорення ідей часто допомагає генерувати нові, кращі варіанти.

Видавайте по одній гарній ідеї щотижня
Це було моїм золотим правилом протягом багатьох років. Якщо підрахувати – виходить 52 вартісні ідеї на рік. Жодного тиску, але… (З роками я трохи зменшив свою норму, але це непогана відправна точка).

Жодного дня без творчості #1
Мій друг якось вирішив влаштувати собі «стоденний марафон»: він мав займатися якоюсь справою протягом ста днів поспіль. Незабаром одна з його колег застосувала цей підхід в освіті. Він кинув собі такий виклик, аби самовдосконалитися як дизайнер та виховати в собі вміння опиратися творчій кризі (чи радше не відволікатися на «щось важливіше»).

Щоденну данину креативності віддає онлайн-ініціатива 365 days of type (365 днів з шрифту), у рамках якої шрифтові дизайнери всього світу в певні дні викладають у мережу свої дбайливо створені літери.

Щоденні вправи не обмежуються цариною візуальної творчості: письменник Нік Есбері поставив перед собою задачу писати тексти, що відбивали б поточні події – як світової політики, так і особистого життя. Він записує вірші в телефоні, а потім викладає в Інстаграмі фотографії дисплею. Нік розпочав свій проект у 2017-му році, викладаючи відтоді в середньому два вірші в день.



Як створювати нові ідеї, розвивати уяву і бути продуктивним, читайте у книзі Майкла Джонсона «А тепер спробуйте щось дивніше: як вижити в креативному бізнесі і лишатися невичерпним джерелом ідей», яка вийшла у видавництві ArtHuss.

https://www.arthuss.com.ua/shop/a-teper-sprobuyte-shchos-dyvnishe